Hallo veronica fans!
Ik ben Berry kom uit Barendrecht en ben 44 jaar oud,en ben sinds mijn geboorte al in aanraking met radio veronica.Mijn ouders hadden veronica altijd opstaan.
Ik zelf had doordat ik veel luisterde naar radio veronica,ook zin om als dj door het leven te gaan.Op mijn 12e begon ik een zendertje en ging samen met mijn schoolvriend de eerste uitzendingen verzorgen.En ja heel de school luisterde mee.
Later ben ik in discotheken gaan werken en heb nogal wat radiostations versleten.Ik had volgens prof dj’s veel radiotalent maar ben eigenlijk nooit echt doorgebroken als bekende radiodj.Ja heklaas het is niet anders.
Zelf zegt elke luisteraar die naar me luistert en vrienden familie en kennissen dat ik te laat geboren ben hahaha.Als ik vroeger geboren zou zijn was ik zeker dj geweest bij radio veronica.Maarja het is niet anders,ik baal wel een beetje dat ik nooit bij een grote heb kunnen draaien.
Heb wel op een blauwe maandag een contract getekend bij radio west.Maar na een jaar was dat ook al bekeken.Dit was eigenlijk mijn enigste professionele ervaring die ik had.
Vroeger heb ik wel met een oude radiocollega samen gewerkt in de ronde venen nl Martien Engel,jullie wel bekend.Sinds jaar en dag heb ik nu een eigen radiostation met een maat van me opgezet,het is mijn lust en mijn leven.
mijn grootste droom is nog steeds om iets te kunnen betekenen wat met radio veronica te maken heeft.het liefst als dj of techneut
Groetjes Berry