Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Dit staat te lezen op “radiovisie.nl”,dat vandaag de toekomst van de “norderney” bekend wordt gemaakt in het programma met peter de vries op radio mi amigo.beniewdt wat het gaat worden.groeten
Maar hopen dat het op een fabeltje berust,anders is het raar dat Mi amigo dit wel weet,en de mensen die er mee bezig zijn niet.
Maar als het wel waar is ,dan is ze voor altijd weg,en kunnen de anti Norderney leden opgelucht adem halen met hun gelijk.
Van antie Norderney leden heb ik nog nooit gehoord, dus gelijk hebben ze dan ook niet
Iedereen mag er zijn oordeel hebben over het “behoud” van de Norderney.
Ik denk dat er met de anti’s bedoeld word dat de oude dame beter gesloopt kan worden.omdat ze een schaduw is van wat ze ooit geweest is.
al iets meer bekend van die plannen?
Mvg,
Arjan
Ja, dat klopt Arjan,dat bedoelde ik er ook mee.
Het laatste nieuws is te lezen op media pages en gisteren te horen op Mi-Amigo.
Het schijnt dat ene Peter de Vries (oud boord medewerker Mi-Amigo) nu de eigenaar is en dat hij plannen heeft het schip naar spanje te verhuizen om het nogmaals tot party schip te verbouwen ,echter wel met een studio zodat er ook weer uitzendingen vanaf kunnen komen.
Het bericht is deels te lezen op media pages onder ; Mi-Amigo nu ook in Costa Blanca.
Jammer dat die Peter ook niet zo veel op heeft met de oude piraten fans.
Misschien dat iemand van de oudgedienden deze Peter persoonlijk kent,en dat die hem ervan kunnen weerhouden om het schip naar spanje te transporteren.
Als ze eenmaal naar spaje is vertrokken komt ze zeker nooit meer terug.
Misschien dat de stichting in combinatie met het Rock-art en deze Peter iets op poten kunnen zetten voor het behoud.
groetjes
Zeg nooit nooit.
Maar aan de andere kant is opknappen, gebruiken is beter dan weg roesten in belgie.
Hoelang tot het nieuwe er af is en bezoekers aantallen terug lopen?als die boot meer kost dan oplevert zullen investeerders klagen.
ik hoop na een jaar of 5 dat de kaarten weer anders liggen. ik vraag me af welk bedrag ze heeft opgeleverd.
Mvg,
Arjan
ach, weer nieuws of onze Norderney… mag ik het allemaal weer betwijfelen… ik zie uiteindelijk met tranen in de ogen dit schip de kant van de Titanic opgaan. Heel jammer, maar sinds 1974 is het schip zonder te varen al zo vaak gestrand dat het echt een record is.
Dus vraag, hoe kan je een schip oneindig vaak laten stranden… door er Norderney op te schilderen…. helaas…
ach, weer nieuws of onze Norderney… mag ik het allemaal weer betwijfelen… ik zie uiteindelijk met tranen in de ogen dit schip de kant van de Titanic opgaan. Heel jammer, maar sinds 1974 is het schip zonder te varen al zo vaak gestrand dat het echt een record is.
Dus vraag, hoe kan je een schip oneindig vaak laten stranden… door er Norderney op te schilderen…. helaas…
Nooit geweten dat in de haven van Antwerpen ijsbergen ronddrijven.
Nooit geweten dat in de haven van Antwerpen ijsbergen ronddrijven.
Ik denk niet dat peter de vries het schip nodig heeft voor een zender.
kijk maar eens op de website van mi-amigo.
Die hebben boven op een berg een grote zendmast staan en zijn ook nog via het web te beluisteren,dan heb je geen oud leeg geplukt schip meer nodig,en helemaal niet om een feestje te vieren.
Groetjes,Rene
Hoe het is ,is het ,en wat hij er mee gaat doen zijn zijn zaken,maar het schip is van hem.
Dat heeft hij verteld op de Mi-Amigo uitzending van 31-8.
Daarin vertelde hij ook zijn plannen voor een party schip met zendmogelijkheid op onze Norderney,en wel in Spanje.
Wie gaat er mee naar Spanje, om het oude Veronica te laten herleven ?
Daarvoor hoef ik niet naar Spanje,dat kan ik ook vanuit hier in m’n luie stoel via de stream genieten.
Groetjes,Rene
Wie gaat er mee naar Spanje, om het oude Veronica te laten herleven ?
Daarvoor hoef ik niet naar Spanje,dat kan ik ook vanuit hier in m’n luie stoel via de stream genieten.
Groetjes,Rene