Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
We hebben 47 items in de dBase en ook opnamen dus. Van de echte oude zooi hebben we natuurlijk de masters. En van de live programma’s uit Lapershoek hebben we voor zover ik nu weet ook alles. We namen alles op DAT en audio/video op. Niels deed dat laatste.
Ik meende ooit eens ergens gelezen te hebben dat er iets ontbrak. Nahja, beter zo!
Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat Frits heeft. We zullen het wel horen!
Groeten,
Rob
Er is een klein hiaat, de DAT cassette’s voor de 24 uurs aircheck waren op en ik ging toen verder met een 1/4 spoor A77.
“Ergens” moet de band nog liggen. Maar ik weet wel dat het geen belangrijk programma was wat daarop staat.
Juul heeft toen snel bij zijn toenmalige werkgever wat DATjes geleend zodat de rest goed bewaard is gebleven..
Overigens, diezelfde Sony DAT recorder van toen draaide afgelopen dinsdag in RockArt mee met de zendlijn.
Met voldoende DAT tape’s van Juul, uiteraard.
Zodat we alsnog getuige konden zijn van een eigenwijze landcomputer en de pogingen om het ding weer aan de praat te krijgen. “Space oddity” zat klaarblijkelijk niet in de platenkast (HI).
Waar een DAT niet goed voor is!
Ik vond net in de kast deze cart met de ABTT promo via 1224.
Snel een filmpje gemaakt.
Mijn dochter heeft hiervoor een spoedcursus Spotmaster bedienen gekregen.