Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

henk Dijkstra
Gepost: 02 februari 2009 10:38 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  7
Geregistreerd  2009-01-26

hallo ook ik stel me even voor,

ik ben henk dijkstra en woon in leeuwarden en ben werkzaam in het mcl ziekenhuis, en dat is juul wel bekend hij kwam er wel eens.
ik ben 58 jaar jong en heb de veronica periode vanaf het begin tot het einde meegemaakt.
ik weet nog als de dag van gister dat mijn vader zei en hij zat voor de radio ik zal dat schip eens even opzoeken en toen stond de radio op 192 en dat is zo gebleven.

later getrouwd kindertjes en met het gezin naar lapershoek in de studio daar was op dat moment rob en oom bul en zijn we bij hans mondt ik geloof dat dat boven was de opname van muziek terwijl u werk gezien en mee gemaakt.koffie gehad en ook de ontvangst was super….helemaal uit leeuwarden?? zei oom bul.
ook zijn we naar het strand geweest na de storm, je begrijpt wel het veronica virus zit diep en het station was zijn tijd ver voor uit.

nu rest nog een mooie hobby.

mvg.henk vanuit leeuwarden

Profiel

Gepost: 03 februari 2009 10:04 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Welkom Henk.

Ja, het MCL , mooi ziekenhuis.
Ik heb Sint Anne “verlaten” en nu is het Voorthuizen en de Gelre ziekenhuizen…..............(Apeldoorn).

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 12 februari 2009 03:16 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hoi Henk

Je kan rustig met je schip hier aanmeren in deze haven wink

Op dit forum ben je altijd uit de wind , en kan je naar hartelust bunkeren !!

MVG Dirk

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

‹‹ kun je voorstellen.....      Paul ››