Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Even voorstellen
Gepost: 08 december 2010 09:18 PM   [ Negeer ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2010-12-08

Hoi

ik ben Arjan woon en de prov groningen ik ben 32 jaar. ik luister graag naar 192 radio
leuk om te horen.

Groeten Arjan

Profiel

Gepost: 09 december 2010 11:56 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  25
Geregistreerd  2009-03-26
Arjann - 08 december 2010 09:18 PM

ik ben 32 jaar. ik luister graag naar 192 radio
leuk om te horen.

Welkom, Arjan!
Leuk om te lezen, dat jouw leeftijdscategorie ook geniet van de muziek uit de jaren ‘60 tot ‘74!
Hahaha!!
Toen Veronica begon was jij -18!
En toen ze moest stoppen: -4!
Jammer, dat je die prachtige tijd hebt gemist.
Maar…, je kunt alsnog met volle teugen genieten!
Veel luisterplezier!

Groetjes,
Elco.

Profiel

Gepost: 21 februari 2011 06:15 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2011-02-21

Ik ben André Steensma uit Hoofddorp. En ik ben echt een fan van Radio Veronica tot 1974.
(Ook de film The Boat that Rocked was een belevenis om te zien..) Weer even terug in die fantastische tijd!

Maar.. kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een topic kan starten?
Ons bureau denkt er nl. serieus over na om een soort Veronica Reünie te gaan organiseren..

Alvast bedankt!!

Profiel

Gepost: 21 februari 2011 09:49 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

Naar het betreffende subforum gaan, ik adviseer “Logboek”, en op de knop “Nieuwe topic” (rechtsboven) klikken.
En dan maar typen!

Ik weet trouwens niet precies wat je in gedachten hebt om te organiseren, maar overleg e.e.a. wel vooraf ff met Ad en Juul.. Er wordt namelijk al regelmatig e.e.a. opgezet. Hou deze site maar eens in de gaten! Het zou vervelend zijn als er op dezelfde golflengte uitgezonden wordt, nietwaar?

En verder natuurlijk welkom hier!!

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

‹‹ Hey hallo!      VERONICA ( 192 ) ››