Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 of 2
2
waarom kan het wel bij de"ross revenge"en bij de “norderney"niet
Gepost: 13 January 2011 11:02 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  79
Geregistreerd  2009-02-01

Daar zal al een behoorlijk muf geurtje hangen na drie jaar alles dichtgetimmerd te zijn,en de inboedel zal al half rot zijn.

Profiel

Gepost: 13 January 2011 11:10 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  307
Geregistreerd  2009-01-23

Ik denk dat hij van binnen naar buiten harder roest als andersom.
Het duurt niet meer lang dan hoor je in Antwerpen een grote BLUB en dan is ie weg. rolleyes
Groetjes,Rene

Profiel

Gepost: 13 January 2011 11:59 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  114
Geregistreerd  2010-05-17

naast wat er binnen roest, komt de norderney nog wel eens in het dok voor zink blokken?
zelfs als de norderney gesloopt zou worden, kan het een aardig kostenplaatje worden ivm asbest dat her en der verwerkt zal zijn.
was volgens mij met de comunicator ook het geval, voor 1000pond opgekocht en koste een vermogen om te saneren.
als ze zinkt in de haven zal het ook een aardig kostenplaatje zijn om haar te lichten.
maar goed,
eerst eens kijken of ik naar antwerpen kan om de oude dame eens in het echt te zien..
mvg,
Arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

Gepost: 27 May 2011 07:04 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  33
Geregistreerd  2011-03-09
wim1957 - 24 May 2011 06:44 PM
mario - 05 January 2011 11:33 AM

Als je de beelden ziet op"you tube"hoe de “ross revenge” in alle ere wordt hersteld,bijgelakt,enz.dat er nog zoveel mensen op vrijwillige basis zich inzetten om hun schip te kunnen onderhouden en behouden,daar doe ik mijn hoed voor af. waarom zou de eigenaar van de"norderney"dit niet kunnen?

Ogenschijnlijk een verlate reactie, van mij, zo lijkt het…

het schip is bijgelakt door een door mij gerespecteert forumlid, althans hij was de voorman van de ploeg.

Vrijwilligers genoeg denk je?
Hoeveel is genoeg, en hoevelen hebben er ervaring mee? Wanneer mensen uberhaupt al geen interresse hebben in de vriendenclub van de
Norderney, okay, uitgezonderd die paar tientallen dan, is eea snel klaar.

Wel is het een feit dat er beweging is. Ik kan er geen verdere mededeling over doen. Alles beter dan de status quo van de afgelopen jaren….

Eentje van die paar tientallen, zoals je weet.
Ik weet wat je bedoelt, of dit dan doorgaat? De zoveelste poging boots…....

later, guus

Signature 

http://www.youtube.com/watch?v=ZTSGwLtXAfE&feature=fvwrel

Profiel

Gepost: 30 May 2011 06:35 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2011-04-03
wim1957 - 30 May 2011 06:29 PM

Ik wordt er soms zo moedeloos van…
Maar wanneer ik de programmas weer hoor, de jingles, uit het raam naar beneden kijk en de Norderney zie liggen, dan begint het weer te koken, en ja tegen beter weten in…..

ik ken het gevoel, kom boots, we doen wat we doen.

Profiel

2 of 2
2