Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Vergeleken met Jan z’n bureau is het netjes opgeruimd bij jou,maar tja jij maakt ook geen goeie nederbeat progamma’s.
Ik vraag mij af hoe je schrijft met het toetsenboord achter het beeldscherm,zo KAN je alleen maar onzin schrijven met je neus op het beeldscherm.
Groetjes,Rene
Ik zou ook wel zo’n uitzicht uit mijn studio willen hebben…..
En René, je schrijft: Ik vraag mij af hoe je schrijft met het toetsenboord achter het beeldscherm,zo KAN je alleen maar onzin schrijven met je neus op het beeldscherm. waarmee maar weer eens blijkt dat Mardi ook zo zijn kwaliteiten heeft!
Ik noem de mp3’s die ik naar Ad opstuur (je kunt bij Audacity een aantal gegevens velden invullen) in het vak opmerkingen: muziekuitgeverij het grote ongelijk van Harry van Doorn Ome Harry heeft uiteindelijk behoorlijk in zijn eigen poot geschoten dus dat radiotje van jou dat bubbelt in die brede sloot is het geweten van Harry, het knaagt
Overigens dient wel opgemerkt te worden dat Dolf Coppes (zie hier onder) van dezelfde partij was als Harry. Net als Jolande Sap en Ineke van Gendt…. waarom zetten ze nou telkens de verkeerde op de beslissende plek?
Hier onder een foto uit mijn piratentijdperk 1976-1981, opgestart uit onvrede door het verdwijnen van de zeezenders.
Achter de knoppen zit technicus Frits, hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het hoogfrequente gedeelte.
Je ziet wel, de TANDBERG 10X was hier ook al volop in bedrijf.
Daar komen zeker een 3 tal tapedecks in, een cassettedeck, dubbele CD speler en 1 of 2 draaitafels.
Daarnaast moet er DAT, DCC en MD in komen. Natuurlijk kan ik niet om een 2-tal PC’s heen.
Middels een patchbay moet alles wat kan opnemen, indien nodig kunnen opnemen.
Als mengpaneel heb ik een Behringer Eurorack MX 2804, waarop ik,
naast 2 microfoons, 9 stereo apparaten op de schuiven kan hangen.
Geen wonder dat je met een laptop op schoot zit, die kan er gewoon niet meer bij.