Hallo allemaal. Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Alex en ik woon in Alphen aan den Rijn. Vanaf 1965 heb ik de zeezenders en dus ook Veronica redelijk, tot later heel bewust meegemaakt. Met mijn eerste cassetterecorder de Philips EL3302
en later diverse bandrecorders van Philips en Akai, heb ik veel materiaal van o.a. Veronica opgenomen. Helaas door cassette en geldgebrek niet altijd de volledige programma’s. Nou daar komt het ons bekende forum en Norderney natuurlijk heel mooi van pas. Daar kom ik weer al die heerlijke programma’s met de bekende Dj’s, tunes en reclames tegen. En eindelijk ook wat meer tijd om deze ook te beluisteren. Ondertussen besmet ik steeds meer mensen met het Stichting Norderney-virus en wijs waar mogelijk anderen op het bestaan en het prachtige werk wat de mensen hier voor “het nageslacht� en voor ons nu verrichten. Op 31 augustus 1974 was ook ik een van de mensen die naast de Norderney op de Noordzee dobberden om van Veronica afscheid te nemen……dat is me dus nooit echt gelukt, vandaar dat ik toch weer terug ben bij mijn oude liefde. Tijdens de jaren zeventig heb ik vele artikelen uit kranten en tijdschriften over Veronica bewaard. Deze ben ik stukje bij beetje digitaal aan het maken. Natuurlijk weet ik dat ik daar niet uniek in ben, maar heb veel plezier aan het weer doorlezen en bewerken van de knipsels. Dank aan alle medewerkers die deze prachtige site onderhouden en van content voorzien. Oh ja, ook ik heb natuurlijk regelmatig de stream aanstaan. Zowel thuis als op mijn werk. Regards