Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
voor een officiele bbq bij de Norderney in antwerpen.
biertje , fris, sigaren en vlees met saus.
vrienden onder elkaar en we houden het leuk.
ik neem wat vrienden mee, ook vanwege het belgische bier en gezelligheid.
wie wil en een datum ergens rond juni of augustus?
laten we niet meer vechten op het forum maar gewoon genieten
Peace and love,
Arjan
Als het voor mij te bereizen was kwam ik zeker Arjan. Ik zal geestelijk aanwezig zijn
En peace and love…. luister naar de eerste plaat in Nederbeat morgen…. blommenkinders…
Ja zo in de omgeving van Ede zit het nog al dichtgeplakt.
Voordat je Ede in bent heb je al mindstens drie omleidingen te pakken, laat staan als je er uit moet.
Maar het is een prima idee ARJAN, waar ik graag aan mee doe.
Antwerpen is voor mij een goed uur rijden (met wind mee ), dus dat is te doen.
Ik hoor wel, wat, hoe, en waneer.
Ja,Arjan een goed idee zo rond juni of augustus wil er wel bij zijn vanuit Eindhoven met de trein in 2uurtjes ben je er.
wil er mee over brainstormen hoe we dan het een en ander doen.
Maar het idee is in ieder geval geboren!!
voor mij zal het zo’n 3 tot 3,5 uur rijden zijn.
als bbq een 210 liter drum regelen, door snijden en rooster er op.
ieder brengt zijn vlees en kool zal makkelijk zijn.
rond 18 juni goed?
een vrieskist zal aanwezig zijn en ik hoop dat een bevriend jager een deel van zijn vriezer verkoopt aan mij.
de norderney als decoratie op de achtergrond… en ik zal haar eindelijk zien.
aangezien het een overnachtings plek is voor vracht rijders, hoe zit het met wild kamperen, ivm bbq die moet koelen en opruimen met daglicht is makkelijker.
cheers,
Arjan(ik heb er zin in) en carpoolen kan altijd, ivm brandstof.
Een e-mail met de vraag is verzonden naar het haven centrum, of het mag en mogelijk is.
anders slechts een koud buffet (uitsmijters op het benzine stel kan ook) en passen het aan. ontmoeten en gezelligheid staan voor op.
cheers,
Arjan
en wat helemaal prachtig zou zijn…....
wanneer Rick een speciale top 40 voor die dag zou willen/kunnen maken. Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik zou dat prachtig vinden.
Nou ja Wim, een top 40 blijft natuurlijk een top 40 en daar het een historische is kan daar natuurlijk weinig aan veranderd worden. Maar je zou Rick natuurlijk kunnen vragen om extra reclame voor Goudhaantje er in te doen, samen met Skol, Croma enz en vergeet niet de sigaren (al dan niet voor Juul….)
welke datums schikt het de meeste?
na 21 mei is de weekend agenda leeg bij mij.
en 18 juni was een optionele datum zodat de meeste kunnen zeggen, ik kan of deze andere datum schikt beter.
cheers,
Arjan
Er is wel een probleem jongens.plaatsgebrek!!!!!!.In het weekeind staat de parking overvol met vrachtwagens tot aan de kade zelfs waar het schip ligt,dus….......... op het dek van de “norderney” zelf.groeten
welke datums schikt het de meeste?
na 21 mei is de weekend agenda leeg bij mij.
en 18 juni was een optionele datum zodat de meeste kunnen zeggen, ik kan of deze andere datum schikt beter.
cheers,
Arjan
en wat dachten jullie van 31 augustus of dat weekend ervoor.
beste mensen dit zijn gewoon wat sugesties wat brianstormen over de datum kan toch geen kwaad.
en dan een stukje onvervalste veronica muziek uit vervlogen tijden.
en dan vieren we het op het dek van de “Norderney”
Beste mensen,wat dachten jullie ervan dat brainstormen onder elkaar effe per PM te doen.
Als jullie het dan met elkaar eens zijn en een datum hebben en weten wat daar in Antwerpen wel en niet mag,dan geef Ad even een seintje,dan kan hij het op de nieuwspagina zetten,want die leest iedereen.
Groetjes,Rene
Beste mensen,wat dachten jullie ervan dat brainstormen onder elkaar effe per PM te doen.
Als jullie het dan met elkaar eens zijn en een datum hebben en weten wat daar in Antwerpen wel en niet mag,dan geef Ad even een seintje,dan kan hij het op de nieuwspagina zetten,want die leest iedereen.
Groetjes,Rene
EN als jullie het nou per PM met je zo beroemde top 40 houden dan hebben we dit forum niet meer nodig stelletje eikels!!!