Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

4 van de 4
4
even voelen bij de forum leden
Gepost: 31 mei 2011 07:21 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109
Geregistreerd  2010-05-17

twee motor crossers hebben al een boete gehad van 1.250.000,00 de man. vanwege brand gevaar, voor dat soort bedragen wil ik zeker zijn.
cheers, arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

Gepost: 31 mei 2011 07:43 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Geloof je het zelf?/
Bron??

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 31 mei 2011 09:45 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

Lijkt me wat veel, ja…
1250,- lijkt me dan weer wél mogelijk en is in principe ook zat om je op andere gedachten te brengen…  wink

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 31 mei 2011 11:47 PM   [ Negeer ]   [ # 49 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30
Arjan - 31 mei 2011 07:21 PM

twee motor crossers hebben al een boete gehad van 1.250.000,00 de man. vanwege brand gevaar, voor dat soort bedragen wil ik zeker zijn.
cheers, arjan

ARJAN, Als je er nou een bosje nullen er af doet, en de eigenaar van de NORDERNEY ook,
kan het best nog wel een knal feest worden. grin

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 03 juni 2011 10:45 AM   [ Negeer ]   [ # 50 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109

ik had het van de land-rover prik pagina, en klinkt logisch. wat kost een bosbrand?

waarschuwing
Gepost door: Joost Nouwen ()
Datum: 30 mei 2011 23:57

Hier in Belgie is dubbel code rood , brandgevaar.
Daarom mag je niet in bossen komen of er bij parkeren.
Je mag er ook niet meer lopen.

Gisteren hebben ze hier 4 motorcrossers aangehouden die zich er niet aan hielden.
Motor in beslag genomen en die krijgen ze echt nooit niet meer terug.
Boete kan oplopen tot 1.250.000 euro per persoon , dit is geen type-fout , je leest het goed , 1 miljoen tweehonderdvijftigduizend euros.
Politiestaat thumbs down

Pas op , hier zijn ze onverbiddelijk.

Nog es wat anders dan met een taakstraf er van af komen omdat je een dassenburcht hebt vernield.

zijn bron is radio limburg. ‘t zal wat worden met zo’n bedrag en contant afrekenen :p
voor nu gaat het evenement door, ik zal ook blus spullen meenemen, een emmer met touw of zo.
cheers, Arjan

Signature 

Onze geliefde vrijheid hield op toen we een radiostationnetje op een bootje wilde hebben….

Profiel

Gepost: 03 juni 2011 10:52 AM   [ Negeer ]   [ # 51 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30

O.K. AJRAN, red face
Desalnietteplus, mag de eigenaar van de NORDERNEY er toch wel gerust een paar nullen afdoen. wink

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 03 juni 2011 08:25 PM   [ Negeer ]   [ # 52 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

Jah… Dat zou welkom zijn..

Overigens gaat die Landrover site over 4x4 terreinsport. En die staat vaak ( terecht of onterecht, dat doet hier niet ter zake) in een kwaad daglicht.
Maar daarbij staat op “wildrijden” al een zware boete. In geval van bosbrandgevaar gaat dat dus extra zwaar aantikken.
1,25 miljoen lijkt me wat veel voor een boete, maar dat de boete voor een 4x4 op verboden terrein en bij bosbrand gevaar zeer fors zal zijn geloof ik direct! Maar je hebt het dan wel over gecombineerde zaken.

Een BBQ naast een schip in de haven zal niet zo zwaar worden beboet. Maar… Het is altijd verstandig om te zorgen dat je je zaakjes op orde hebt. Want ook 15 euro boete is natuurlijk al zonde!

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 05 juni 2011 08:21 PM   [ Negeer ]   [ # 53 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109

voor illegaal rijden vind ik de straffen goed. we hebben al steets minder vrijheid in dit land, en met wild rijden word het steets minder.met natuur moet men voorzichtig zijn.. vandaar dat ik voorzichti ben met wat wel en wat niet mag. naast de boot is kennelijk geen probleem om wat te prepareren, ik heb geen verbod gehoord.
in geval van een nee, als we daar zijn, kunnen we altijd stoppen en ergens anders heen gaan. zien we daar wel.
trouwens, ik zag je website, en ik moet zeggen, leuke jeep.
Arjan

Signature 

Profiel

Gepost: 16 juni 2011 06:58 PM   [ Negeer ]   [ # 54 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109

Het nadeel van ver vooruit plannen, is dat het weer wel eens slecht kan zijn.
er is regen en onweer verwacht, iets wat ik niet had verwacht in juni.
dus helaas voor zaterdag, ik denk aan uitstellen. ik hoop dat niemand erg veel vlees had ingekocht, dit is onvoorzien.
mvg,
Arjan

Signature 

Profiel

Gepost: 26 augustus 2011 11:39 AM   [ Negeer ]   [ # 55 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  67
Geregistreerd  2011-02-10

Even uit nieuwsgierigheid: hoe is dit nou afgelopen?

Profiel

Gepost: 01 september 2011 10:33 PM   [ Negeer ]   [ # 56 ]
Stipnotering
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  109

afgelast wegens slecht weer,
daarna niets mee kunnen doen ivm eigen problemen.
ik wou naar rock art, ging helaas ook niet.
helaas, van het voor jaar beter hoop ik.
Arjan

Signature 

Profiel

4 van de 4
4