Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Wyman shoots…..............
Gepost: 07 februari 2009 10:40 PM   [ Negeer ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

2 weken geleden was Bill Wyman ( vroeger van The Rolling Stones )  in het Coda museum te Apeldoorn.
Hij opende daar de fototentoonstelling “Wyman shoots”.
Heel veel mooie foto’s zijn er te zien die Bill maakte o.a van de The Stones backstage en gewon op het podium.
Hier vindt je de info. Een aanrader als je in de buurt bent.

http://www.coda-apeldoorn.nl/dsp_museum_frameset.cfm

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 08 februari 2009 05:22 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  78
Geregistreerd  2009-01-24

Wyman werd onlangs al betrapt bij een Amsterdam grachten pand alwaar zijn centjes en dat van de andere Stones wordt beheerd.
De heren zijn hier wel vaker dus.

Signature 

Na de intrekking vd QR frequenties is het alleen maar SLECHTER geworden op de middengolf.

Profiel

Gepost: 08 februari 2009 05:30 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Ruud
ze zijn inderdaad heel vaak te A’dam. De “promotone” zit daar.
Een vriend van mij is betrokken bij hun belasting wegen. Die zijn in Nederland voor buitenlanders beter geregeld dan voor jou en mij.

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 08 februari 2009 06:30 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  78
Geregistreerd  2009-01-24

Moest ik maar buitenlander worden, hi hi
groet, ruud

Signature 

Na de intrekking vd QR frequenties is het alleen maar SLECHTER geworden op de middengolf.

Profiel