Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

Stan Haag
Gepost: 07 februari 2009 11:33 PM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  53
Geregistreerd  2009-01-25

Beste vrienden,

Waarschijnlijk kennen de meeste Veronica-fans de uitstekend geïllustreerde website over Stan Haag wel (http://users.skynet.be/berckmans2/STANHAAG.htm58.htm).

Daarnaast wil ik iedereen ook graag attenderen op een bijzondere video op de website van Ben Meijering (http://home.planet.nl/~bmeijeri/Veronica/veronica.html). Misschien is de video ook wel bij iedereen bekend hoor. Maar voor mij persoonlijk is het een indrukwekkende video, omdat Stan altijd een warm plaatsje in mijn hart had (en heeft).

Het was eind februari 2000, ruim anderhalf jaar voor zijn overlijden, toen Stan de zaal binnenkwam tijdens de zeezenderdag in Beervelde. Geniet ervan…

Groeten,
Bert.

Profiel

Gepost: 08 februari 2009 10:10 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  696
Geregistreerd  2009-01-05

Dag Bert,

Ik kende de eerste site al. Het begint al “fout”. De foto van Stan in de studio volgens het onderschrift 1975 bij Mi Amigo. Nou mooi niet. Het is gewoon studio 2 in Lapershoek, Veronica dus. En voor het “lenen” van de foto heb ik ook nooit toestemming gegeven….............
Als de foto al fout is, is er dan nog meer fout?

Juul

Inmiddels heb ik overeenstemming bereikt met de site beheerder en hij vermeld nu keurig de rechthebbende van de bewuste foto’s.

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 08 februari 2009 11:58 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2009-02-01

En jamer dat er erg weing te vinden is over de zingende en componist/tekstdichter Stan Haag, dan heb ik het over de genoemde sites, maar ook over het world wide web in het algemeen.

Groet, Nico.

Profiel

Gepost: 10 februari 2009 10:06 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  53
Geregistreerd  2009-01-25

Hallo Juul en Nico,

Er zal misschien wel iets mankeren aan de site over Stan, maar ach, ik vind deze website rijk geïllustreerd, erg sfeervol en met veel gevoel gemaakt. Ik blader er regelmatig met plezier doorheen. En je ziet dat de beheerder eventuele foutjes prima herstelt. smile

Groet,
Bert.

Profiel

Gepost: 10 februari 2009 11:09 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Dat er iets mankeert aan de site over stan zal mij een biet zijn , eerlijk gezegd , ik geniet van alle informatie met volle teugen ,

dat kan een foutje nooit teniet doen . daarvoor heb ik zoveel te genieten

( en dan het maken van een foutje is menselijk , gelukkig ! )

kortom doorgaan , vooral doorgaan !! rolleyes

MVG dirk

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel