Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

1 van de 2
1
Ad(je) Bouman is vandaag jarig!
Gepost: 30 mei 2011 06:30 PM   [ Negeer ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  343
Geregistreerd  2009-03-19

Hallo iedereen. Ad(je) Bouman is vandaag jarig! Zie
http://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/1557-ad-bouman-jarig  Hartelijke felicitaties-ABTT-groeten van Nico uit Gouda.

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 01:16 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27

Nico, niet verzuimen de belangrijkste site te lezen als het om Veronica zaken gaat, anders had je namelijk geweten dat je 2 dagen te laat bent met je bericht…zie http://www.norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 07:52 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2011-04-03

Ach Nico, denk maar zo, we leven allemaal voor een groot deel in het verleden…..

Bestanden
Kopie van M07 Promo VOO met Lex.mp3  (Grootte: 1141KB - Downloads: 61)
Profiel

Gepost: 01 juni 2011 07:55 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Voor deze site in geval van jouw jingle wel een iets te recent verleden Loebas….

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 08:24 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  13
jan van weeterloo - 01 juni 2011 07:55 PM

Voor deze site in geval van jouw jingle wel een iets te recent verleden Loebas….

Een forumlid maakt een foutje, nou big deal, mag ik je herrinneren aan jouw foutje dan met je moderne versie in je programma. Daar zeiken we ook niet over. Eenieder die lid is, draagt veronica een erg warm hard toe en ik denk niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Wees verdorie blij dat er mensen zijn zoals Nico die telkenmale info geeft op dit forum. Goed zo doorgaan en er blijft enkel een sigarenforum over.

Bestanden
babyhuil.mp3  (Grootte: 925KB - Downloads: 31)
Profiel

Gepost: 01 juni 2011 08:32 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  33
Geregistreerd  2011-03-09
jan van weeterloo - 01 juni 2011 07:55 PM

Verkeerd bezig maatje. Je kan dan wel een of andere goog zijn maar je zeikt niemand af hoor je. Net alsof jij zo tijdgebonden te werk gaat in je programma.

Signature 

http://www.youtube.com/watch?v=ZTSGwLtXAfE&feature=fvwrel

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 08:52 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Heren,
Van het taal gebruik van een paar hier wordt ik niet vrolijk. Dat is niet “des Veronicaa’s”.
En voor alle duidelijkheid, dit forum behandelt de Veronica periode van 1959 t/m 31 augustus 1974. Niet daarna.

groet,

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 09:22 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  13
wim1957 - 01 juni 2011 09:03 PM
Juul - 01 juni 2011 08:52 PM

Heren,
Van het taal gebruik van een paar hier wordt ik niet vrolijk. Dat is niet “des Veronicaa’s”.
En voor alle duidelijkheid, dit forum behandelt de Veronica periode van 1959 t/m 31 augustus 1974. Niet daarna.

groet,

Juul

Dit forum is ook niet bedoelt om jou vrolijk te maken. Meningen hoe divers dan ook, dienen gerespecteert te worden/ Of je er nu vrolijk van wordt of niet.
Dat het niet Veronicaans zou zijn, nou, ik kan wel een paar uploads maken daaromtrent. Ik denk niet dat de leden daar op zitten te wachten. Tevens denk ik dat Bouman meer is dan de offshoreperiode. En daar ging het om, zijn jaartje erbij, hoe dan ook.

met gehartekijke garoet

willem

Precies, het gaat om Ad. Bouman is een werkelijke Veronicaan samen met Willem, Jan en….

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 09:24 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Beste Willem,

Ik denk dat jij dan een probleem krijgt met mij! Ik heb je al vaker “betrapt” op postings die voor wat betreft de omgangsvormen hier niet mijn goedkeuring kunnen wegdragen.

Het gaat mij niet om meningen, die mogen er, hoe divers ook zijn. Zoals ik al schreef, het gaat om het taal gebruik. Maar dat was je waarschijnlijk ontgaan….......
En ik mag dat vinden omdat ik gerechtigd ben om de inhoud van het forum te bewaken.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 01 juni 2011 09:40 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30

Wat is er mis met mijn kat?
Inderdaad,, klopt,, hij is van na 1974. cheese

En je staat met jou voet boven z’n staart Willem. mad

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 02 juni 2011 11:50 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  270
Geregistreerd  2009-01-23
Juul - 01 juni 2011 09:24 PM

Beste Willem,

Ik denk dat jij dan een probleem krijgt met mij! Ik heb je al vaker “betrapt” op postings die voor wat betreft de omgangsvormen hier niet mijn goedkeuring kunnen wegdragen.

Het gaat mij niet om meningen, die mogen er, hoe divers ook zijn. Zoals ik al schreef, het gaat om het taal gebruik. Maar dat was je waarschijnlijk ontgaan….......
En ik mag dat vinden omdat ik gerechtigd ben om de inhoud van het forum te bewaken.

Juul

Ik mis er een in de ledenlijst! grin

Profiel

Gepost: 02 juni 2011 03:15 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Ik houd mij hier verder maar volledig op de vlakte. Ik ga mijzelf niet verdedigen, ik wil alleen vaststellenn dat mijn posting richting Loebas niet bedoeld was om hem op welke manier dan ook te kakken te zetten. Ik constateer dat de jingle van na 1974 is en maak te vaak mee dat mensen het huidige Veronica verwarren met de zender van toen. In dat kader moet het gezien worden.
En wat betreft Nico, ik ben 1 van zijn fans, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.
Ik ga verder niet meer reageren hier, gezien een aantal dingen uit het verleden richting mijn collega Rick weet ik welke kant dit uit kan gaan, en daar pas ik voor. Zowel mijn programma als het deelnemen aan dit forum doe ik voor het plezier van Veronica 1959-1974. Dat laat ik niet vergallen door mensen die daar alleen maar ruzie over menen te moeten maken.

Signature 

Profiel

Gepost: 02 juni 2011 11:05 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  270
Geregistreerd  2009-01-23

Ben het helemaal met je eens ,Jan.
Groetjes,Rene

Profiel

Gepost: 17 januari 2012 09:45 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
Binnenkomer
Rank
Totaal Aantal Posts  29
Geregistreerd  2009-08-09

Het is nog geen 30 mei, maar voor het TV programma “EenVandaag” was het feit dat een aantal radio ikonen dit jaar de status van “Dreestrekkers” bereiken de aanleiding om vandaag o.a. Ad voor het voetlicht te brengen. Leuke beelden van o.a. de hobbykamer van Ad. Tevens leuke anekdotes over de invloed van de toenmalige radiomakers op het luisterend publiek. Wellicht nog te bekijken bij uitzending gemist.

Groet Ad(je)

Profiel

Gepost: 18 januari 2012 08:10 AM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  63
Geregistreerd  2011-02-04
Ad(je) - 17 januari 2012 09:45 PM

Het is nog geen 30 mei, maar voor het TV programma “EenVandaag” was het feit dat een aantal radio ikonen dit jaar de status van “Dreestrekkers” bereiken de aanleiding om vandaag o.a. Ad voor het voetlicht te brengen. Leuke beelden van o.a. de hobbykamer van Ad. Tevens leuke anekdotes over de invloed van de toenmalige radiomakers op het luisterend publiek. Wellicht nog te bekijken bij uitzending gemist.

Groet Ad(je)

Jazeker heb het gisteren ook gezien in “Een vandaag” en terecht dat er aandacht aan geschonken werd.
dat waren (of zijn) de mensen die het in radioland voor een hele omwenteling hebben gezorgd.
daar ik zelf van 29/08/1946 ben.
Ad bouman en ale radio ikonen die de 65jarige status hebben bereikt VAN HARTE!

Signature 

Leer Van Gisteren,Droom Van Morgen En Leef Vandaag hmmm

Profiel

Gepost: 18 januari 2012 12:14 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

de link: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1234345

Overigens Ad, ik hoop dat a friend of mine van Fields nog even uit blijft….. long face

Signature 

Profiel

1 van de 2
1