Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Voor deze site in geval van jouw jingle wel een iets te recent verleden Loebas….
Een forumlid maakt een foutje, nou big deal, mag ik je herrinneren aan jouw foutje dan met je moderne versie in je programma. Daar zeiken we ook niet over. Eenieder die lid is, draagt veronica een erg warm hard toe en ik denk niet dat ze het verdienen om afgezeken te worden. Wees verdorie blij dat er mensen zijn zoals Nico die telkenmale info geeft op dit forum. Goed zo doorgaan en er blijft enkel een sigarenforum over.
Voor deze site in geval van jouw jingle wel een iets te recent verleden Loebas….
Verkeerd bezig maatje. Je kan dan wel een of andere goog zijn maar je zeikt niemand af hoor je. Net alsof jij zo tijdgebonden te werk gaat in je programma.
Heren,
Van het taal gebruik van een paar hier wordt ik niet vrolijk. Dat is niet “des Veronicaa’s”.
En voor alle duidelijkheid, dit forum behandelt de Veronica periode van 1959 t/m 31 augustus 1974. Niet daarna.
Heren,
Van het taal gebruik van een paar hier wordt ik niet vrolijk. Dat is niet “des Veronicaa’s”.
En voor alle duidelijkheid, dit forum behandelt de Veronica periode van 1959 t/m 31 augustus 1974. Niet daarna.
groet,
Juul
Dit forum is ook niet bedoelt om jou vrolijk te maken. Meningen hoe divers dan ook, dienen gerespecteert te worden/ Of je er nu vrolijk van wordt of niet.
Dat het niet Veronicaans zou zijn, nou, ik kan wel een paar uploads maken daaromtrent. Ik denk niet dat de leden daar op zitten te wachten. Tevens denk ik dat Bouman meer is dan de offshoreperiode. En daar ging het om, zijn jaartje erbij, hoe dan ook.
met gehartekijke garoet
willem
Precies, het gaat om Ad. Bouman is een werkelijke Veronicaan samen met Willem, Jan en….
Ik denk dat jij dan een probleem krijgt met mij! Ik heb je al vaker “betrapt” op postings die voor wat betreft de omgangsvormen hier niet mijn goedkeuring kunnen wegdragen.
Het gaat mij niet om meningen, die mogen er, hoe divers ook zijn. Zoals ik al schreef, het gaat om het taal gebruik. Maar dat was je waarschijnlijk ontgaan….......
En ik mag dat vinden omdat ik gerechtigd ben om de inhoud van het forum te bewaken.
Ik denk dat jij dan een probleem krijgt met mij! Ik heb je al vaker “betrapt” op postings die voor wat betreft de omgangsvormen hier niet mijn goedkeuring kunnen wegdragen.
Het gaat mij niet om meningen, die mogen er, hoe divers ook zijn. Zoals ik al schreef, het gaat om het taal gebruik. Maar dat was je waarschijnlijk ontgaan….......
En ik mag dat vinden omdat ik gerechtigd ben om de inhoud van het forum te bewaken.
Ik houd mij hier verder maar volledig op de vlakte. Ik ga mijzelf niet verdedigen, ik wil alleen vaststellenn dat mijn posting richting Loebas niet bedoeld was om hem op welke manier dan ook te kakken te zetten. Ik constateer dat de jingle van na 1974 is en maak te vaak mee dat mensen het huidige Veronica verwarren met de zender van toen. In dat kader moet het gezien worden.
En wat betreft Nico, ik ben 1 van zijn fans, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.
Ik ga verder niet meer reageren hier, gezien een aantal dingen uit het verleden richting mijn collega Rick weet ik welke kant dit uit kan gaan, en daar pas ik voor. Zowel mijn programma als het deelnemen aan dit forum doe ik voor het plezier van Veronica 1959-1974. Dat laat ik niet vergallen door mensen die daar alleen maar ruzie over menen te moeten maken.
Het is nog geen 30 mei, maar voor het TV programma “EenVandaag” was het feit dat een aantal radio ikonen dit jaar de status van “Dreestrekkers” bereiken de aanleiding om vandaag o.a. Ad voor het voetlicht te brengen. Leuke beelden van o.a. de hobbykamer van Ad. Tevens leuke anekdotes over de invloed van de toenmalige radiomakers op het luisterend publiek. Wellicht nog te bekijken bij uitzending gemist.
Het is nog geen 30 mei, maar voor het TV programma “EenVandaag” was het feit dat een aantal radio ikonen dit jaar de status van “Dreestrekkers” bereiken de aanleiding om vandaag o.a. Ad voor het voetlicht te brengen. Leuke beelden van o.a. de hobbykamer van Ad. Tevens leuke anekdotes over de invloed van de toenmalige radiomakers op het luisterend publiek. Wellicht nog te bekijken bij uitzending gemist.
Groet Ad(je)
Jazeker heb het gisteren ook gezien in “Een vandaag” en terecht dat er aandacht aan geschonken werd.
dat waren (of zijn) de mensen die het in radioland voor een hele omwenteling hebben gezorgd.
daar ik zelf van 29/08/1946 ben.
Ad bouman en ale radio ikonen die de 65jarige status hebben bereikt VAN HARTE!