Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Goedendag, ik ben met pinksteren nog maar eens een keertje naar Antwerpen gereden om nog even weg te dromen in herinneringen. Ik ben daar 3 keer geweest in de afgelopen jaren, dit was denk ik de laatste keer,er schieten tranen in je ogen als je het schip bekijkt, ligt weg te roesten in een eenzaam haven hoekje, jammer dat het zo gaat.
Ach ja,,, vroeger had ik ook een weelderige bos haar, tegenwoordig zo kaal als een biljartbal.
vroeger had ik haviks ogen, tegenwoordig kan ik niet zonder links +5 en rechts +6.3.
vroeger hoorde ik alles, tegenwoordig kunnen ze van alles tegen me zeggen zonder dat ik daar op reageer.
Vroeger liep ik twaalf kilometer in twee uur, tegenwoordig twee kilometer in twaalf uur.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar wat ik hier mee wil zeggen is, we takelen allemaal af, ook de NORDERNEY.
Rob…. waar woon je in vredesnaam als men spreekt over het uiterste oosten van het land… ik woon, net als Juul, dicht bij het middelpunt van Nederland….
Didam, om exact te zijn.
Maar dit weekend zitten we in Neede, dus da’s wat verder naar HvH.
Ik heb echter mijn auto defect ( probleem met de distributie) en de onderdelen komen morgenochtend binnen. Dus of ik het op tijd haal??? Ik doe m’n best en ga morgenochtend als een gek aan het sleutelen!