Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Ik ga mij maar niet wagen aan een quiz Ik noem wat groepen die voorbij komen, u mag zelf luisteren wat ze hebben gezongen: Tee Set, Names and Faces, Linda van Dijck, Johnny Lion, Hunters en vers uit de kringloop de eerste single van Mouth & Macneal waarin ze elkaar voortdurend Big Mouth en Macneal noemen.
Overigens, geen verzoekje in deze uitzending, wie niet vraagt word niet gedraaid dus laat wat van je horen als je een verzoekje hebt voor Nederbeat op 192,
Veel plezier daar! Ik moet werken vandaag, maar ik ben wel van plan om er nog eens heen te gaan. Zo langzamerhand een van de weinigen die er nog niet geweest is….
Droek droek droek de afgelopen weken en daardoor een helehoop gemist hier
Donderdagavond de jaarlijks terugkerende jeugdmusical van de OBS de geluidsregie gedaan,
is trouwens elk jaar weer een verrassing omdat ik het aftespelen mattereaal pas een half uur van te voren aangeleverd krijg
maar ook dit jaar was het weer prachtig om naar te luisteren en te kijken naar de 114 leerlingen en dik 300 man publiek.
Zaterdag de gehele namiddag en avond bezig geweest om de plaatselijke muziekverenegingen p.a. techisch te ondersteunen
met een groot buiten optreden +\- 90 muziekanten en 160 man publiek.
Zo heb ik dus jou programma weer eens een keer gemist JAN, (ik beloof er geen gewoonte van te maken )
Zo heb ik dus jou programma weer eens een keer gemist JAN, (ik beloof er geen gewoonte van te maken )
Dat word levensgevaarlijk in villa Kamphuis….. een oververmoeide kat die ook nog eens chagerijnig is omdat hij de Nederbeat gemist heeft…. ik zie dat beest hierboven al bijna blazen, even wat kattensnoepjes opsturen
Droek droek droek de afgelopen weken en daardoor een helehoop gemist hier
Donderdagavond de jaarlijks terugkerende jeugdmusical van de OBS de geluidsregie gedaan,
is trouwens elk jaar weer een verrassing omdat ik het aftespelen mattereaal pas een half uur van te voren aangeleverd krijg
maar ook dit jaar was het weer prachtig om naar te luisteren en te kijken naar de 114 leerlingen en dik 300 man publiek.
Zaterdag de gehele namiddag en avond bezig geweest om de plaatselijke muziekverenegingen p.a. techisch te ondersteunen
met een groot buiten optreden +\- 90 muziekanten en 160 man publiek.
JAN, weer ontzettend (nohh ontzettend ) bedankt voor je mailtje, heb er weer enorm van genoten.
groet van Mardi.
P.S.
ondergetekende bezig met de geluidsregie tijdens de musical van de plaatselijke OBS. (zie foto).
ondergetekende bezig met de geluidsregie tijdens de musical van de plaatselijke OBS. (zie foto).
Waar is de 4000DS?
Voor deze gelegenheid even omgerolen voor de DENON DN-2000F LTD .. ref nr: 000000 een uniek apperaat
Komt direct bij de impotreur vandaan en was niet bestemd voor de verkoop het is dus een demo model.
Een bijzonder apparaat maar de huidige techniek heeft het al lang ingehaald, het is wel robuust en onverwoestbaar.
Senheiser HD 202 koptelefoontje er bij…. mooi aparaatje die Denon, ook qua kleur, zeer apart ik hoor weer een spinnende kat, voorlopig is villa Kamphuis weer veilig
Waar is de 4000DS?
Voor deze gelegenheid even omgerolen voor de DENON DN-2000F LTD .. ref nr: 000000 een uniek apperaat
Komt direct bij de impotreur vandaan en was niet bestemd voor de verkoop het is dus een demo model.
Een bijzonder apparaat maar de huidige techniek heeft het al lang ingehaald, het is wel robuust en onverwoestbaar.
Wij hadden er bij de TROS ook twee in de studio volgens mij. Karel van Cooten zat er altijd mee te pielen tijdens de Gouden Uren.
Die vooruitziende blik had ik liever niet gehad, maar achteraf, een hommage aan Hoss.
Ik zal komende uitzending ook zeker iets van Unit Gloria draaien.
Ach vooruitziende blik is bull, maar tijdens de herhaling vanavond kreeg ik toch “een heel apart gevoel van binnen”.
(Unit) Gloria was toch een apart nederbeat bandje.
Zelfs met Bonnie. Al vind ik dat door de Koelewijn invloed teveel van het zelfde….
Met Robert Long vond ik ze beter, maar helaas waren ze zeer onderschat.
“The last seven days” kennen de meesten wel.
Draai “What’s the use” eens! Kippenvel, zeker nu….
http://www.unitgloria.nl
Webmaster Cock Peterson heeft materiaal voor een 4-CD, maar niemand wil in zeee gaan met hem. Zelfs BR music ziet er niets in.
Dat klopt Rick, ik mail al enige jaren af en toe met Cock van Pieterson en heb zelfs contact gehad met Joost den Draaier over het uitbrengen van deze cd bij Red Bullet, echter…. lauw loene. Ongelofelijk als je ziet wat er allemaal voor 13 in een dozijn jaren 60 en 70 cd’s worden uitgebracht met 5 dubbele meuk die iedereen wel kent en zoiets unieks als dit blijft liggen. Pop instituut heeft ook al heel wat cd’s uitgebracht maar blijkbaar is Unit Gloria dan weer niks voor ze