Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

1 van de 2
1
2 juli 19.00 Nederbeat op 192 radio
Gepost: 01 juli 2011 09:44 PM   [ Negeer ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27

Ik ga mij maar niet wagen aan een quiz cheese Ik noem wat groepen die voorbij komen, u mag zelf luisteren wat ze hebben gezongen: Tee Set, Names and Faces, Linda van Dijck, Johnny Lion, Hunters en vers uit de kringloop de eerste single van Mouth & Macneal waarin ze elkaar voortdurend Big Mouth en Macneal noemen.

Overigens, geen verzoekje in deze uitzending, wie niet vraagt word niet gedraaid rolleyes  dus laat wat van je horen als je een verzoekje hebt voor Nederbeat op 192,

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 03 juli 2011 01:09 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Liep weer als een tiet Jan.

Je gaat je steeds beter thuis voelen in jouw formule.
Achterkantje, geflopt, hits en wat al niet meer.

Ik geniet er van, en mijn “eisen” liggen hoog.

Vanmiddag naar RockArt!!!

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 03 juli 2011 09:11 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Veel plezier daar! Ik moet werken vandaag, maar ik ben wel van plan om er nog eens heen te gaan. Zo langzamerhand een van de weinigen die er nog niet geweest is….

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 03 juli 2011 10:48 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30

Droek droek droek grin de afgelopen weken en daardoor een helehoop gemist hier downer
Donderdagavond de jaarlijks terugkerende jeugdmusical van de OBS de geluidsregie gedaan,
is trouwens elk jaar weer een verrassing omdat ik het aftespelen mattereaal pas een half uur van te voren aangeleverd krijg
maar ook dit jaar was het weer prachtig om naar te luisteren en te kijken naar de 114 leerlingen en dik 300 man publiek.

Zaterdag de gehele namiddag en avond bezig geweest om de plaatselijke muziekverenegingen p.a. techisch te ondersteunen
met een groot buiten optreden +\- 90 muziekanten en 160 man publiek.

Zo heb ik dus jou programma weer eens een keer gemist JAN, (ik beloof er geen gewoonte van te maken cheese )

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 03 juli 2011 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Silvester - 03 juli 2011 10:48 AM

Zo heb ik dus jou programma weer eens een keer gemist JAN, (ik beloof er geen gewoonte van te maken cheese )

Dat word levensgevaarlijk in villa Kamphuis….. een oververmoeide kat die ook nog eens chagerijnig is omdat hij de Nederbeat gemist heeft…. ik zie dat beest hierboven al bijna blazen, even wat kattensnoepjes opsturen LOL

Signature 

Profiel

Gepost: 07 juli 2011 01:32 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497

Droek droek droek grin de afgelopen weken en daardoor een helehoop gemist hier downer
Donderdagavond de jaarlijks terugkerende jeugdmusical van de OBS de geluidsregie gedaan,
is trouwens elk jaar weer een verrassing omdat ik het aftespelen mattereaal pas een half uur van te voren aangeleverd krijg
maar ook dit jaar was het weer prachtig om naar te luisteren en te kijken naar de 114 leerlingen en dik 300 man publiek.

Zaterdag de gehele namiddag en avond bezig geweest om de plaatselijke muziekverenegingen p.a. techisch te ondersteunen
met een groot buiten optreden +\- 90 muziekanten en 160 man publiek.

JAN, weer ontzettend (nohh ontzettend grin  ) bedankt voor je mailtje, heb er weer enorm van genoten.

groet van Mardi.

P.S.
ondergetekende bezig met de geluidsregie tijdens de musical van de plaatselijke OBS. (zie foto).

Plaatjes
obsm2011.jpg
 Signature 

Profiel

Gepost: 08 juli 2011 08:59 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25
Silvester - 07 juli 2011 01:32 PM

ondergetekende bezig met de geluidsregie tijdens de musical van de plaatselijke OBS. (zie foto).

Waar is de 4000DS?  wink

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 08 juli 2011 10:10 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Annerob - 08 juli 2011 08:59 AM

Waar is de 4000DS?  wink

Voor deze gelegenheid even omgerolen voor de DENON DN-2000F LTD .. ref nr: 000000 een uniek apperaat
Komt direct bij de impotreur vandaan en was niet bestemd voor de verkoop het is dus een demo model.
Een bijzonder apparaat maar de huidige techniek heeft het al lang ingehaald, het is wel robuust en onverwoestbaar. smile

Plaatjes
dn2000f denon.jpg
 Signature 

Profiel

Gepost: 08 juli 2011 11:57 AM   [ Negeer ]   [ # 8 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Senheiser HD 202 koptelefoontje er bij…. mooi aparaatje die Denon, ook qua kleur, zeer apart tongue rolleye ik hoor weer een spinnende kat, voorlopig is villa Kamphuis weer veilig LOL

Signature 

Profiel

Gepost: 08 juli 2011 01:26 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05
Silvester - 08 juli 2011 10:10 AM
Annerob - 08 juli 2011 08:59 AM

Waar is de 4000DS?  wink

Voor deze gelegenheid even omgerolen voor de DENON DN-2000F LTD .. ref nr: 000000 een uniek apperaat
Komt direct bij de impotreur vandaan en was niet bestemd voor de verkoop het is dus een demo model.
Een bijzonder apparaat maar de huidige techniek heeft het al lang ingehaald, het is wel robuust en onverwoestbaar. smile

Wij hadden er bij de TROS ook twee in de studio volgens mij. Karel van Cooten zat er altijd mee te pielen tijdens de Gouden Uren.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 09 juli 2011 07:23 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808

Wat heeft Jan een vooruitziende blik.

Voulez vous en The leader nu Hoss (bassist beide nummers) een weekje later kwam te overlijden.
Typisch….

Ik zit weer te genieten van de herhaling.
Dat is dit programma ook wel waard.

Ik waardeer de rustige presentatie enorm.

Niet dat opgefokte. Geweldig hoor Jan. Per week beter.
:thumbup:<—bestaat hier niet :(

Signature 

wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!

Profiel

Gepost: 09 juli 2011 11:06 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Die vooruitziende blik had ik liever niet gehad, maar achteraf, een hommage aan Hoss.
Ik zal komende uitzending ook zeker iets van Unit Gloria draaien.

Bedankt Rick.

Signature 

Profiel

Gepost: 09 juli 2011 11:26 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808

Ach vooruitziende blik is bull, maar tijdens de herhaling vanavond kreeg ik toch “een heel apart gevoel van binnen”.
(Unit) Gloria was toch een apart nederbeat bandje.
Zelfs met Bonnie. Al vind ik dat door de Koelewijn invloed teveel van het zelfde….
Met Robert Long vond ik ze beter, maar helaas waren ze zeer onderschat.
“The last seven days” kennen de meesten wel.

Draai “What’s the use” eens! Kippenvel, zeker nu….

http://www.unitgloria.nl
Webmaster Cock Peterson heeft materiaal voor een 4-CD, maar niemand wil in zeee gaan met hem. Zelfs BR music ziet er niets in.

Wat blijft er toch veel moois op de plank liggen.

Signature 

wink

Profiel

Gepost: 10 juli 2011 01:31 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Dat klopt Rick, ik mail al enige jaren af en toe met Cock van Pieterson en heb zelfs contact gehad met Joost den Draaier over het uitbrengen van deze cd bij Red Bullet, echter…. lauw loene. Ongelofelijk als je ziet wat er allemaal voor 13 in een dozijn jaren 60 en 70 cd’s worden uitgebracht met 5 dubbele meuk die iedereen wel kent en zoiets unieks als dit blijft liggen. Pop instituut heeft ook al heel wat cd’s uitgebracht maar blijkbaar is Unit Gloria dan weer niks voor ze rolleyes

Signature 

Profiel

Gepost: 10 juli 2011 01:48 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Het materiaal van Unit Gloria daarvan heeft EMI de rechten dus bij Bullet was je aan het verkeerde adres.

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 10 juli 2011 01:51 PM   [ Negeer ]   [ # 15 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Mag zo zijn Juul, maar hoe kan het nu dat zoiets unieks dan al jaren op de plank ligt? Heb jij het idee dat EMI dit tegenhoud? EN met welk doel?

Signature 

Profiel

1 van de 2
1