Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 van de 2
2
31 augustus natuurlijk weer naar RockArt in Hoek van Holland
Gepost: 31 augustus 2011 08:07 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  343
Geregistreerd  2009-03-19
R!CK - 15 juli 2011 12:42 AM

zie: http://www.norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/

Normaal heb ik het erg druk op woensdagen, maar dit keer wordt alles omgezet.
31 augustus hoor je in RockArt te zijn.
Met het vriendelijke onthaal van Jaap en Jacqueline en de rest van de vrijwilligers.

Dit wil ik niet missen, en ik nodig alle Norderney forummers van harte uit er bij te zijn.
Ik zoek mijn top 40 t-shirt wel wer op!
Tot dan dan!!!!

Hallo iedereen. Helaas kon ik vandaag niet te Rockart zijn. Omdat dit helaas niet op de 1584 kHz werd uitgezonden kon ik helaas dit ook niet beluisteren. Maar wie heeft de live-uren opgenomen van 9 tot 14 uur? Na 14 uur was het eerst non-stop en daarna alleen maar oude opnames.  Alvast héél hartelijk dank hiervoor! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

Profiel

Gepost: 31 augustus 2011 11:29 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25
jan van weeterloo - 31 augustus 2011 10:49 AM

Juul en Niels en alle andere meewerkenden: SUC7 vandaag! Zal er niet zijn om reden radioactie giro 555 vanavond hier, maar ben er wel luisterend bij tot 18.00. En ja,. het kriebelt ondanks de drukte wel. Het spijt me nog steeds, voor Nederland. Maar we weten dat het ook waar is wat oom Bull zei, Veronica was wel gewond, mar niet verslagen. En het bewijs is deze site en de muziek die er nog steeds 24 uur per dag komt via de stream. Maar toch doet het vanmiddag weer even pijn….

Ik heb je gemist… Had wel ff willen bijpraten enzo..
helaas was ik te laat om Rick te spreken. Ik kwam net na 13:00 binnenvallen. ( ik was al een uur onderweg om Arnhem voorbij te komen… )

Maar ‘t was gezellig. Niet te druk, maar toch goed bezocht.
Ik heb even kort met Juul gesproken, wat meer met Niels, even met Jaap en tenslotte nog even met Ruud Poeze.
En natuurlijk weer genoten van al die prachtige apparatuur en de manier waarop ermee gewerkt werd.

Allemaal weer hartelijk dank voor de fantastische dag.

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 31 augustus 2011 11:39 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Dan heb ik je idd net gemist.

Ik heb veel buiten gezeten.

Na 3 uur zijn we pas huiswaards gewgaan.
Wel met Rien en Juul kunnen spreken.

Het was een fijne middag, in tegenstelling tot 1974!!!

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 01 september 2011 12:14 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  83
Geregistreerd  2009-01-26

Hierbij wil ik Jaap en Jaqueline en natuurlijk iedereen die aan deze geweldige 31-08 tot een groot succes hebben gemaakt hartelijkl bedanken.
Wat Annerob zegt,niet te druk maar ik heb toch genoten van deze middag.
Groetjes uit Heerlen van Rene,Anja en Jos.

Signature 

Wat Is Het Leeg Op De Noordzee He…..
http://WWW.LIMBURG-EXPRES.NL

Profiel

Gepost: 02 september 2011 08:57 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27
Annerob - 31 augustus 2011 11:29 PM

Juul en Niels en alle andere meewerkenden: SUC7 vandaag! Zal er niet zijn om reden radioactie giro 555 vanavond hier, maar ben er wel luisterend bij tot 18.00. En ja,. het kriebelt ondanks de drukte wel. Het spijt me nog steeds, voor Nederland. Maar we weten dat het ook waar is wat oom Bull zei, Veronica was wel gewond, mar niet verslagen. En het bewijs is deze site en de muziek die er nog steeds 24 uur per dag komt via de stream. Maar toch doet het vanmiddag weer even pijn….

helaas was ik te laat om Rick te spreken. Ik kwam net na 13:00 binnenvallen. ( ik was al een uur onderweg om Arnhem voorbij te komen… )

Ik heb even kort met Juul gesproken, wat meer met Niels, even met Jaap en tenslotte nog even met Ruud Poeze.
En natuurlijk weer genoten van al die prachtige apparatuur en de manier waarop ermee gewerkt werd.

Tja Rob, ik had het echt niet achter elkaar kunnen doen… dinsdagavond moest ik nog werken, woensdag de hele dag overdag bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor de Nederbeat marathon en 18.00 uur ging ik de lucht in, via radio (EDE FM en TV (kijk tv EDE TV) + via de buurzender Midland FM….. Daar tussen had echt geen minuut in HvH kunnen zijn sick
Ik lag om 1 uur in bed en moest er de volgende morgen om 6.30 er weer uit om een treinreis te maken naar Nunspeet vor een audit bijeenkomst voor mijn werkgever….... ik was gisteravond half dood cheese

Maar we kunnen het goed maken, als je de volgende keer afslag 24 op de A12 (Wageningen Ede) neemt kom je gewoon hier een bakkie doen, oké?  Er zijn hier wel 4 katten… bij Veronica maar 1, ene Sylvester LOL

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 02 september 2011 11:20 AM   [ Negeer ]   [ # 21 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  497
Geregistreerd  2009-07-30

Ja, en die enige scheepskat was nog afwezig ook in Rock Art. cheese
Ik schaam mijn eigen diep. red face
Maar ik kon onmogelijk vrij krijgen, dit vanwege de nog vele vacantiegangers op het werk waarvoor ik in moet vallen.

Signature 

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Profiel

Gepost: 02 september 2011 03:16 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Muizenplaag????????? LOL

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

Gepost: 02 september 2011 04:01 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05
jan van weeterloo - 02 september 2011 08:57 AM
Annerob - 31 augustus 2011 11:29 PM

Tja Rob, ik had het echt niet achter elkaar kunnen doen… dinsdagavond moest ik nog werken, woensdag de hele dag overdag bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor de Nederbeat marathon en 18.00 uur ging ik de lucht in, via radio (EDE FM en TV (kijk tv EDE TV) + via de buurzender Midland FM….. Daar tussen had echt geen minuut in HvH kunnen zijn sick
Ik lag om 1 uur in bed en moest er de volgende morgen om 6.30 er weer uit om een treinreis te maken naar Nunspeet vor een audit bijeenkomst voor mijn werkgever….... ik was gisteravond half dood cheese

Maar we kunnen het goed maken, als je de volgende keer afslag 24 op de A12 (Wageningen Ede) neemt kom je gewoon hier een bakkie doen, oké?  Er zijn hier wel 4 katten… bij Veronica maar 1, ene Sylvester LOL

“audit bijeenkomst”?

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 02 september 2011 06:03 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  343

Hallo iedereen. Foto’s van deze dag staan op http://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/1669-fotos-qdag-van-de-zeezendersq
Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

Profiel

Gepost: 02 september 2011 06:09 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Ja Juul, een audit. Dat is een kwaliteitsbewakingsintrument… leuk scrable woord. Komt er op neer dat je in een andere regio collega’s bevraagt op de manier van werken en dergelijke, warna je aan de hand van de scores een verbterplan opstelt. Ik ga dat in december doen en moest daarvoor een kleie introductie cursus volgen. Dus vandaar. Dat was wel even een kort nachtje, 31-8 0m 1 uur in bed, volgende morgen weer vroeg op.

Signature 

Profiel

Gepost: 02 september 2011 07:01 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  728
Geregistreerd  2009-01-05

Ja, ja,......Onze oude TROS voorzitter kwam wel eens een vergadering binnen en had het dan na afloop over een “hand out”..........

Wij expres keken ‘em dan met vragende ogen aan.  En een collega was Neerlandicus en zei dan;“Oh uitreiken?”
rr

Juul

Signature 

“Kijk, we hebben maar één doel voor ogen: Veronica een station met een happy-sound voor iedereen…”

Rob Out 11 maart 1971

Profiel

Gepost: 02 september 2011 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1290
Geregistreerd  2009-01-25

LOL

Ja, bij de politie hebben we ook audits… Briljant!
Zelf meerdere malen in een team gezeten en zelfs als expert (noodstroomvoorziening) audits mogen aanvullen.
En dan blijkt dat het “verbeter traject”, dat na de audits komt, geld kost. Einde. downer

Maarreh, Jan. Dat doe ik een keer. Bakkie doen, studio bekijken, ziek worden van de katten. Sounds like fun!  wink

Groeten,
Rob

Signature 

Ze kunnen er van zeggen wat ze willen, maar het heeft in ieder geval wel een eigen geluid!

Profiel

Gepost: 02 september 2011 11:48 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752

Je komt maar een keer langs LOL  overigens stelt die studio niet zo veel voor, zelfs geen bandrecorder cheese

Signature 

Profiel

Gepost: 04 september 2011 04:04 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  343
Nico uit Gouda - 31 augustus 2011 08:07 PM
R!CK - 15 juli 2011 12:42 AM

zie: http://www.norderney.nl/EE/index.php/site/norderney_nieuws/

Normaal heb ik het erg druk op woensdagen, maar dit keer wordt alles omgezet.
31 augustus hoor je in RockArt te zijn.
Met het vriendelijke onthaal van Jaap en Jacqueline en de rest van de vrijwilligers.

Dit wil ik niet missen, en ik nodig alle Norderney forummers van harte uit er bij te zijn.
Ik zoek mijn top 40 t-shirt wel wer op!
Tot dan dan!!!!

Hallo iedereen. Helaas kon ik vandaag niet te Rockart zijn. Omdat dit helaas niet op de 1584 kHz werd uitgezonden kon ik helaas dit ook niet beluisteren. Maar wie heeft de live-uren opgenomen van 9 tot 14 uur? Na 14 uur was het eerst non-stop en daarna alleen maar oude opnames.  Alvast héél hartelijk dank hiervoor! Hartelijke groeten van Nico uit Gouda.

....inmiddels van RockArt via e-mail deze link ontvangen: http://www.mediafire.com/?uw5lwk0vn5jsr Hierop staan álle uren van 8 tot 20 uur. Dus afluisteren maar! Hartelijke herbeluistergroeten van Nico uit Gouda.

P.S. Foto’s en ook één video staan op http://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/1678-nieuwe-fotos-dag-van-de-zeezenders en op http://www.mediapages.nl/nieuws-actueel/1669-fotos-qdag-van-de-zeezendersq Nico.

Profiel

2 van de 2
2