Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Het is weer in orde met de Nederbeat, ik ben blij dat alles hier weer redelijk werkt, moet alleen nog op zoek naar een leuke sata schijf voor in mijn jingle speler maar voor nu voldoet het en kon er een programma mee gemaakt worden. Aan het eind een klein eerbetoon aan Hoss Harreveld en voor de rest komen langs: the Falcons, Blue Diamonds, Jay Jay’s , September, Earth & Fire enz. enz. Luister mee op 192, vanavond om 19.00 uur
Het was weer één groot feest om te horen, en dat zo vlak voor m’n verjaardag. Bedankt weer JAN.
Aha verjaardag??
Taart en zuipen!!!!
Ik heb me ook totaal geen seconde verveeld.
Ik ben ook zeer tevreden over accentloos Nederland van Jan! Ik ben echt een fan geworden! Earth & Fire - Hazy paradise, hun eerste eigen werkje.
En idd nog steeds PRACHTIG!!
GENIETEN met hoofdletters
Dank uw allen voor de felicitaties, ondanks het slechte weer is dit hartverwarmend.
En JAN, als ik dan toch mag kiezen ga ik voor de Tee Set.
Ik heb namelijk ooit eens tijdens een FIRATO in de RAI in Amsterdam een heel aardig gesprek gehad met Peter Tetteroo.
Daarna heb ik Peter nog verschillende malen ontmoet.
Door zijn verhalen en zijn openheid ben ik deze man toen echt gaan warderen.
Helaas overleed Peter op 55 jarige leeftijd veel tevroeg op 9 september 2002.
JAN, al heel mooi dat je het aanbied, maar je hoeft echt niet te veel toestanden aan te halen.
Een ander uit het lijstje zou ook prachtig zijn, want zoals je weet kan ik naar veel luisteren en er van genieten.
Verras mij maar.