Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

2 van de 2
2
20 augustus: NEDERBEAT op 192 radio om 19.00 uur
Gepost: 03 september 2011 10:08 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  808
Geregistreerd  2009-03-31

Klopt Jan.

Ik ben nu met de (na)zomer weken van 1972 top 40 bezig.
Ik kan me die tijd zo goed herinneren.

Ik mocht mee met een vriend, naar de boot die in de Brabantse Bieschbos lag.
In de kantine werd deze muziek gedraaid.
Dat komt weer helemaal boven, en dan droom ik toch weer weg naar die ongecompliceerde MAVO-tijd….. Huiswerk een natte neus.
Ik had makkelijk naar de HAVO kunnen gaan, maar dat was net te ver fietsen.

Het was trouwens niet beledigend bedoeld, eerder als “grappig”. Sorry daar dan voor!!

Signature 

R!CK wenst je een prettige dag!
wink
Muziek uit de jaren ‘60 en ‘70, toen muziek nog muziek was en als muziek in de oren klonk!
http://www.rivadi.nl is er weer! muziek/top 40 weetjes

Profiel

Gepost: 04 september 2011 11:00 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]
Gouwe Ouwe
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  752
Geregistreerd  2009-01-27

Nou, ik kan er ook nog wel een grapje bij bedenken Rick…... ik begrijp nu meteen waarom ik me zo depri voel als Bouman weer een uur vol geplempt heeft met Ray Connif, Corry en de Rekels en Willeke Alberti LOL  cheese  grin
Maar wat ik schreef meende ik wel serieus, soms maakt muziek dingen los (of vast, is maar hoe je het bekijkt) die anders niet zouden gebeuren. Kijk maar eens bij bruiloften (Maxima!) of begrafenis. Wanneer word er gehuild? Bij muziek, omdat het direct binnenkomt. Andersom, een feest is geen feest zonder muziek. Blijkbaar zijn we allemaal ontvankelijk. Als ik nu bijvoorbeeld Italian Concerto van Ekseption hoor draaien moet ik direct aan mijn broer denken, die verzamelde al die nummers van ze. Tja, en Veronica sorry…....... downer

Signature 

Power to all our friends, to the music that never ends….. (Dolf Coppes, PPR, 1973)

Profiel

2 van de 2
2