Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
Krijg nou de HIK, voornamelijk. Had gisteren bij de opname voortdurend de hik en heb vanmorgen extra allemaal de hik moeten uit monteren Nou ja, ik ga het vandaag eens cryptisch omschrijven wat een aantal platen zijn, dan blijft het extra spannend
Kookt die liegende kok slechts grasvelden?
Deze vrouw van de zeewering probeert u te verlijden met een lied
De geesten worden gemarteld
Heeft dit indianen vaartuig een excuus nodig?
De krullenjongen zingt over een dame gelijk Hans de B
Die Hersendoos zingt een deel van jou en mij maar dan op z’n Brits
Die 2 jongens roepen om hulp?
Nou, zo even genoeg? Ik wens je veel plezier bij het ontcijferen van de crypto’s en luister maar of je gelijk hebt vanavond
Kookt die liegende kok slechts grasvelden? ONLY LIES - GREENFIELD & COOK
Deze vrouw van de zeewering probeert u te verlijden met een lied SEDUCTION SONG - LINDA VAN DIJCK
De geesten worden gemarteld TORMENTED - PHANTOMS
Heeft dit indianen vaartuig een excuus nodig?
De krullenjongen zingt over een dame gelijk Hans de B
Die Hersendoos zingt een deel van jou en mij maar dan op z’n Brits A PART OF ME IS A PART OF YOU - BRAINBOX
Die 2 jongens roepen om hulp?
Ik zou zeggen, Rick ... stuur jij effe een mailje met een suggestie naar Ad. Ik ben anders allang blij met 21 tot 23 uur, hoor. Maar heb ook tegen vroeger geen bezwaar.
Ik zou zeggen, Rick ... stuur jij effe een mailje met een suggestie naar Ad. Ik ben anders allang blij met 21 tot 23 uur, hoor. Maar heb ook tegen vroeger geen bezwaar.
Ad staat niet vaak open voor suggesties.
Al heb ik wel voor elkaar gekregen dat de top 100 van 1971 gedaan werd!
Ik heb nog moeten helpen bij het laatste uur.