Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.

René
Gepost: 13 februari 2009 01:43 PM   [ Negeer ]
Stijger
RankRank
Totaal Aantal Posts  83
Geregistreerd  2009-01-26

Hallo Radiovrienden,
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.
Ik ben dus René en woon in het altijd zonnige zuiden in Heerlen.
Ik ben bijna 45 jaar en ben werkzaam bij de Post.
Wij zijn altijd een muzikale familie geweest,mijn opa en oma waren in de 50er jaren een zangduo met mijn oma achter de drum en opa zang en accordeon hahaha,ze speelden toen veel voor de toen hier veel aanwezige mijnwerkers.
Mijn ouders waren in 1976 ook begonnen als Landpiraat.
Ik ben tussen 1979 en 1989 een z.g.n. Landpiraat geweest.
Ik doe nu sinds September vorig jaar Internetradio en ze noemen mij daar de Mister Top 40.
Ik doe daar iedere week (een gedeelte) van de weeklijst van de Top 40 van 40 en 30 jaar geleden en een paar keer een verzoekplatenprogramma.
En in Augustus natuurlijk besteedt ik extra aandacht aan de zeezenders met b.v. Het Laatste Uur van Veronica,RNI en Atlantis en de Top 40 van 31-08-1974.
Mijn liefde voor de Nederlandse zeezenders en met name Veronica is altijd al geweest.
Ik verzamel ook alles wat met de NL Zeezenders te maken heeft met name Jingles,Singles en Tunes.
Ik heb pas nog een mooie oude goed uitziende en spelende Grundig Concertboy 200 met 2 antennes uit 1960 gekocht.
Ik ga nu langzaam stoppen,anders is de pagina zo vol.
Groetjes en tot schrijfs,René.

Plaatjes
concert boy 200.jpg
 Signature 

Wat Is Het Leeg Op De Noordzee He…..
http://WWW.LIMBURG-EXPRES.NL

Profiel

Gepost: 13 februari 2009 08:55 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]
Oldie
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  396
Geregistreerd  2009-01-27

Hoi Koempel

Buiten het post verzorgen , ben je volgens mij een zeer druk baasje ( gelukkig )maar dan ook gelukkig met muziek
ik denk dat de piraterij bij jou in het bloed is gaan zitten ( vraagje , ben je toevallig ook bloeddonor ? , lijk me een natuurlijke manier van verspreiden
en minister van Doorn kon daar totaal niets tegen doen LOL
jou bloed kunnen we hier best gebruiken , dus wederom hier van harte welkom , en veel plezier .( die radio moet je verzekeren , is uniek )  wink

MVG Dirk

Signature 

Het is niet zo dat we dingen niet durven omdat ze moeilijk zijn ,

Ze zijn moeilijk omdat we ze niet durven te doen

Profiel

‹‹ Mark65      Edgar ››