Rien-1959 - 18 november 2011 11:15 AM
Huub toch ..... een verrijking ?
Maar het steekt je blijkbaar wel en ik zou me maar eens afvragen waarom dat zo is.
Rien
het steekt me als iemand net zo kort door de bocht reageert als mijn ouders vroeger op de Beatles of Queen.
Ouder worden betekend niet dat je alle nieuwe ontwikkelingen maar af kan doen met lucht-na-jagen. Is zo kort door de bocht waardoor je meer dan 50 % van de jeugd die fanatiek gebruik maken van social-media neer zet als idioten.
Dat je het zelf niet gebruikt zegt wat over jou en hoe je denkt maar dus niet over hoe de gebruikers er van denken want je kan je duidelijk niet in hun positie manoeuvreren.
Denk nog maar eens terug aan de laatste woorden van Rob Out op 538: hoe godslasterlijk was vliegen, televisie, radio.
Als onze generatie net zo had gedaan als de generatie daarvoor waren er geen Beatles, geen Queen, geen zendschepen en weet ik wat allemaal geweest. Dus niet bang zijn voor de toekomst die de jeugd gelukkig net zoals wij vroeger wel omarmen. En generaliseren en trappen tegen nieuwe ontwikkelingen zal alleen weer leiden tot generatieconflicten… toch?