Welkom op het forum van de Stichting Norderney! Dit is de plek voor discussies, opmerkingen, vragen en antwoorden over Radio Veronica 1959-1974. Doe mee en meld je aan via de 'registreer' link hierboven of kies 'Inloggen' als je dat al had gedaan.
De bloeddruk van Rick ging vanavond ineens met sprongen tegelijk omlaag. Ik werd gebeld door zijn verzorger, die met spoed door de IC was opgeroepen en onderweg was.
Maar ik wilde Rick zelf nog spreken en heb IC meteen gebeld. Alleen was ik te laat…
Ik schrik er van.
Dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht.
We zullen Rick heel erg missen.
In Hoek van Holland heb ik nog een hele tijd met hem gesproken en nu blijkt het de laatste keer te zijn geweest.
Iedereen sterkte gewenst met het verwerken van het verlies.
Onbegrijpelijk. Dit had ik vorige week nog niet zien aankomen. Was sinds gisteren wel op de hoogte gesteld van Rick’s verslechterde situatie. Ik had hem graag nog enige dagen thuis gegund temidden van zijn eigen spullen, muziek en radio-attributen. Veel sterkte voor de nabestaanden. En er zal geen Zaterdagmiddaggebeurtenis meer voorbijgaan waarbij in ieder geval mijn gedachten telkens weer heel even zullen stilstaan bij Rick van Dijk.
Hier ben ik erg van geschrokken, heb altijd met plezier naar de Top 40 van Rick geluisterd op de zaterdagmiddag, gaf mij het gevoel dat ik weer even terug was in de tijd.
Rick, ik en met mij vele anderen zullen je ontzettend missen!
Veel sterkte en kracht voor de nabestaanden van Rick in deze moeilijke tijden.
Tja mensen, wat moet ik hier nou aan toevoegen? Ik sprak Rick voor het laatst op de 18 aprildag j.l We hebben nog zitten geinen over de t shirts, Mardi had een kat, Rick een top 40 afgedrukt op een shirt en ik zou met een shirt van de RO-D-YS komen, voor de herkenbaarheid. Rick heeft me, toen ik pas begon begin dit jaar nog wat tips gestuurd en stond altijd klaar om advies te geven. En nu is hij dus niet meer bij ons. Ik geloof in een leven na de dood en eerlijk gezegd denk ik dat er nog wel een plekje vrij was in het top 40 hoekje daarboven….. vanaf nu niet meer dus. Rick, bedankt voor alles. Ik zal je alsnog gedenken met een plaat van 1 van jouw favoriete bands. Vrienden en familie, sterkte met dit verlies.
Vreselijk triest bericht. Ik kende hem niet persoonlijk maar had de laatste maanden heel wat e-mailcontact met hem omdat we sinds kort ‘Top 40-collega’s’ waren op de stream van Norderney.nl.
Ik vond zijn non-stop-Veronica Top 40 echt een tijddocument. Jammer dat dit nu zo bruusk moet stoppen samen met zijn veel te jonge leven.
Ik heb er geen woorden voor.
Veel sterke voor zijn nabestaanden!
Ik kende Rick niet, maar op de foto oogt hij ongeveer van mijn leeftijd en dat is veeels te jong om te overlijden! Triest!! En ook schrikken.
Heb al de tijd erg genoten van zijn top 40 nonstop!
Sterkte aan familie en vrienden.
Dat is inderdaad flink schrikken. Ook ik heb altijd zeer genoten op de zaterdagmiddag. Een groot verlies inderdaad.
Ik zal je zeker missen. Ook namens mij de nabestaanden heel veel sterkte toegewenst. Rob Aalbers.